Menü Kosár (0)
Kutyaházad ingyenesen házhoz szállítjuk

Hasznos információk

ÁSZF

 

Amennyiben vásárlója vagy aktív felhasználója szeretnél lenni a szamelkutyahaz.hu weboldalnak, kérjük, figyelmesen olvasd el az alábbi Általános szerződési feltételeket, és megrendelésedet csak abban az esetben küldd el, ha minden pontjával egyetértesz. Köszönjük.

Szerződés tárgya

Az alábbi szerződés a szerződő felek www.szamelkutyahaz.hu weboldalon leadott megrendelésekhez kapcsolódó jogait és kötelezettségeit rögzíti.

Szerződő felek

Jelen szerződés a www.szamelkutyahaz.hu weboldal tulajdonosa: Számel s.r.o. és a Szolgáltatás igénybe vevője (Megrendelő) között jött létre, betartását mindkét fél kötelező érvényűnek fogadja el.

Weboldal tulajdonosa:

                  Cégnév: Számel s.r.o.

                  Székhely: Mlynská ulica 4430/5 Velky Meder 93201

                  Cégjegyzékszám: 45418535

                 Adószám: SK2022975768

                  E-mail cím: info@szamelkutyahaz.hu

                  Telefonszám: HU 06-70/6603609

Szerződés létrejött

A szamelkutyahaz.hu weboldalon történő megrendelés feltétele jelen Szerződés ismerete és elfogadása. A megrendelés a Szerződés elfogadásának minősül. A Megrendelők személyes adatainak védelméről az Adatvédelmi nyilatkozat (link az adatvédelmi nyilatkozatra) rendelkezik.

A Szerződés nyelve: magyar

A szolgáltatás ismertetése

A szamelkutyahaz.hu honlap kutyaházak, kiegészítők és alkatrészek forgalmazására létrehozott internetes weboldal, ahol a termékek részletes leírással jelennek meg. A szállási és fizetési módot a rendelés során a Megrendelő választhatja ki.

A vásárlás menete

A Számel kutyaházak weboldalán, a www.szamelkutyahaz.hu-n regisztráció nélkül lehet megrendelést leadni.

Az egyes kutyaházakat a Kutyaházak menüpontra kattintva lehet kiválasztani. A termék aloldalán minden fontos információ fel van tüntetve az adott kutyaházzal, kiegészítővel vagy alkatrésszel kapcsolatban.

Itt tudod kiválasztani a kutyaház méretét, illetve, hogy kérsz-e választható extrát (pl. kivehető válaszfalat vagy pihenőteraszt stb..).

Minden kutyaház hőszigetelt, a nyitható tetőt és a hőfüggönyt most ajándékba adjuk mellé.

A kutyaházat a Megrendelem gombra kattintva lehet megrendelni.

A Megrendelés oldalon még egyszer ellenőrizni kell a választott kutyaházat és a bejelölt extrákat.

Következő lépésként kell megadni a szállítási és számlázási adatokat, kiválasztani a fizetés (link a fizetés aloldalra) és szállítás (link a szállítás aloldalra) módját, és megjegyzést írni a megrendeléshez kapcsolódóan.

A megrendelés leadása előtt kötelező bejelölni jelen ÁSZF-ben részletezett vásárlási feltételek elfogadását, illetve fel lehet iratkozni a hírlevélre.

A megrendelés véglegesítséhez és elküldéséhez a Megrendelés leadása gombra kell kattintani.

A weboldalon feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak, amelyek az áfát igen, a szállítási költséget azonban nem tartalmazzák. Azt a kiválasztást követően automatikusan írjuk a végösszeghez.

A megrendelt termékekről és a szállítási költségről kiállított számlát a csomagban küldjük.

A hibásan, hamis adatokkal leadott megrendelésekből eredő károkért, illetve a megrendelés során fellépő technikai problémákért a Számel s.r.o. nem vállal felelősséget.

Fizetési módok

Utánvét

A megrendelt kutyaházat utánvéttel tudod kifizetni a futárnak a csomag kiszállításakor készpénzben.

Banki előre utalás:

A megrendelés végösszegét a Számel s.r.o. 12096712-01584619-00100007 Raiffeisen Banknál vezetett bankszámlaszámára kell 8 munkanapon belül átutalni. A közlemény rovatban meg kell adni a visszaigazoló e-mailben szereplő rendelésazonosító számot. A választott kutyaházat az utalás beérkezését követően küldjük ki a megadott címre. Amennyiben az utalás 8 munkanapon belül nem érkezik meg a bankszámlánkra, a megrendelést töröljük.

Készpénz:

A választott termékek árának kifizetése telephelyünkön készpénzben történik.

Kártyás fizetés: Az illetékes személy ezúton megerősíti, hogy a jelen űrlapon megadott adatok valósak és hiánytalanok, valamint megerősíti, hogy az űrlap kitöltése előtt elolvasta és elfogadja a fizetési kártyák elfogadására vonatkozó Általános Szerződési Feltételeket, amelyek a Szolgáltató weboldalán elérhetők el ( https ://www .globalpayments .sk /sk -sk /podpora /dolezite -dokumenty ). telefonon h A Global Payments sro, szervezeti egység, székhelye: Vajnorská 100/B, 831 04 Bratislava – Nové Mesto, cégjegyzékszám: 50 010 301, bejegyezve a Pozsonyi I. Kerületi Bíróság kereskedelmi nyilvántartásában, Po szakasz, 3016/B betétlap, az Ön támogatására feldolgozhatja az Ön azonosító adatait (név, vezetéknév) és kapcsolattartási adatait (e-mail, telefonszám, cím) abból a célból, hogy tájékoztatást nyújtson kereskedelmi partnerei termékeiről és szolgáltatásairól postai úton, telefonon/SMS-ben (automatizált hívások kivételével), e-mailben és egyéb elektronikus eszközökkel A visszavonása vagy korlátozása esetén személyes adatait visszavonása miatt továbbra sem dolgozzuk fel, azonban ez nem érinti a visszavonás előtti adatkezelés jogszerűségét. Az Ön fent emlí A hozzájárulással, az Ön személyes adatainak kezelésével, valamint az Ön jogairól és a felfüggesztés korlátozásának módjáról szóló további információk a Szabályzat aktuális verziójában található, amely elérhető a Global Payments weboldalán a GDPR szekcióban a következő linken: https ://www .glo.sk /s-sk /gdpr .

Kártyás fizetés:


Az illetékes személy ezúton megerősíti, hogy a jelen űrlapon megadott adatok valósak és hiánytalanok, valamint megerősíti, hogy az űrlap kitöltése előtt elolvasta és elfogadja a fizetési kártyák elfogadására vonatkozó Általános Szerződési Feltételeket, amelyek a Szolgáltató weboldalán elérhetők el ( https ://www .globalpayments .sk /sk -sk /podpora /dolezite -dokumenty ). telefonon h


A Global Payments sro, szervezeti egység, székhelye: Vajnorská 100/B, 831 04 Bratislava – Nové Mesto, cégjegyzékszám: 50 010 301, bejegyezve a Pozsonyi I. Kerületi Bíróság kereskedelmi nyilvántartásában, Po szakasz, 3016/B betétlap, az Ön támogatására feldolgozhatja az Ön azonosító adatait (név, vezetéknév) és kapcsolattartási adatait (e-mail, telefonszám, cím) abból a célból, hogy tájékoztatást nyújtson kereskedelmi partnerei termékeiről és szolgáltatásairól postai úton, telefonon/SMS-ben (automatizált hívások kivételével), e-mailben és egyéb elektronikus eszközökkel


A visszavonása vagy korlátozása esetén személyes adatait visszavonása miatt továbbra sem dolgozzuk fel, azonban ez nem érinti a visszavonás előtti adatkezelés jogszerűségét. Az Ön fent emlí


A hozzájárulással, az Ön személyes adatainak kezelésével, valamint az Ön jogairól és a felfüggesztés korlátozásának módjáról szóló további információk a Szabályzat aktuális verziójában található, amely elérhető a Global Payments weboldalán a GDPR szekcióban a következő linken: https ://www .glo.sk /s-sk /gdpr .

Az űrlap kitöltésével Ön személyes adatai kezeléséhez, és megerősíti, hogy megismerkedett

Szállítási módok

Futárszolgálat:

A kiszállítását saját sofőrrel és gépjárművünkkel történik munkanapokon 6-20 óra között, a szállítási idő 5-15 munkanap, így tudjuk biztosítani az ingyenes házhozszállítást.  1 vagy 2 nappal a szállítás előtt minden megrendelőt a megadott telefonszámon felhívunk és értesítünk a szállítás napjáról és hozzávetőleges időpontjáról, hogy elkerüljük a felesleges kihelyezési problémákat és költségeket. A kiszállítás érkezés előtt 10-30 perccel a sofőr értesíti a megrendelőt a pontos érkezési időről.

Figyelem! Ennek ellenére, sikertelen kézbesítés esetén a szolgáltatónak jogában áll  a szállítási költséget kiszámlázni a megrendelő felé, ami 25 000Ft.

Ingyenes házhozszállítás feltételei:

-       A megrendelő köteles biztosítani segítséget a kirakodásnál. A sofőrnek biztosít a kutyaház méretétől függően 1 vagy 2 ember segítséget a kirakodáshoz. A sofőr kizárólag a kapun belülre segít kitenni a kutyaházat, a messzebre való kihelyezés nem tartozik bele a munkakörébe és az ingyenes szállításba!

-       Amennyiben nem tud segítséget biztosítani a kirakodáshoz, azt előre a megrendeléskor jeleznie kell az erre a célra feltüntetett helyen. Rakodási díj összege: 30 000Ft

 

Az Express gyors szállítást a RABEN vagy az MLP Futárszolgálat végzi, 2-5 munkanap ami plusz 30 000ft.

Sikertelen kézbesítés esetén a futár telefonos egyeztetést követően ismételten megkísérli a csomag kiszállítását. Amennyiben ez is sikertelen, a küldemény visszakerül a feladóhoz. Az ebből keletkező többletköltség a Megrendelőt terheli.


Szállítási költségek

- Szállítási költség:  ingyenes (2-15 munkanap)

Megrendelő vállalja, hogy az általa megrendelt termék/eket tartalmazó csomag átvételéről és kifizetéséről az általa választott fizetési és szállítási módnak megfelelően gondoskodik.

Megrendelő köteles a csomagot a kiszállítás napján átvenni és hiánytalan teljesítés esetén az átvételi elismervényt aláírni. Ezt követően a hiányosságokra vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Megrendelő vállalja, hogy a megrendelő hibájából meghiúsuló kézbesítésből eredő károkat megtéríti a Számel s.r.o. számára.

Amennyiben a termék kiszállítás közben megsérült, azt a Megrendelő az átvétel napján köteles a weboldal tulajdonosa, a Számel s.r.o. felé jelezni, aki haladéktalanul intézkedik a termék kicseréléséről. Ezt követően beérkező szállítás közbeni sérülésre vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni. A szállítás közben megsérült termék visszaszállításának és a cseretermék kiszállításának költsége a weboldal tulajdonosát terheli.

Elállás

A Megrendelő a 17/1999. (II. 5.) a távollévők között kötött szerződésekről szóló kormány rendelet 4-es paragrafusa alapján a termék átvételétől számított 14 azaz tizennégy munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. Az ezt követően jelzett elállási szándék esetén vagy azon túl visszaküldött termékek esetén az elállási jog nem érvényesíthető.

A Megrendelő elállás szándékát írásban, az info@szamelkutyahaz.hu e-mail címre küldött levélben köteles jelezni. Ezt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a vásárló nyilatkozatát az elállási határidő lejárta előtt elküldi.

Elállás esetén weboldal tulajdonosa köteles a vásárló által kifizetett összeget, a termék visszaszolgáltatása után követő 14 napon belül haladéktalanul visszatéríteni. A vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Az összeget a megadott bankszámlaszámra utaljuk vissza, vagy személyesen telephelyünkön vehető át.

A Megrendelő nem gyakorolhatja az elállási jogot ha a termék használatát az elállási határidő előtt megkezdte.

Jótállás, garancia

A weboldal tulajdonosa a szamelkutyahaz.hu honlapon vásárolt kutyaházakra 3 év jótállást ad, amely a kutyaházak szerkezetére, borítására, szerelésére, stabilitására, szigetelésére vonatkozik.zigetelésére vonatkozik.

A Megrendelőt a 151/2003 (IX.22.) Kormányrendeletben, a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben, valamint a Ptk. 1959. Évi IV. Törvény 306-310 §, illetve a Ptk 248 §-aiban foglaltak illetik meg. A jótállás a fogyasztó törvényből eredő jogait nem érinti, és nem korlátozza.

A garancia nem vonatkozik szétrágásra, nem megfelelő talajra állítás miatti korhadásra, a mindennapi használatból eredő kopásra, elhasználódására, a nem rendeltetésszerű használatból, vagy durva, nem megfelelő használatra visszavezethető sérülésekre (pl. mechanikai hatások, szétrágás, kaparás, ütés stb.).

Továbbá, a kutyaház tulajdonosa köteles évente átfesteni, lekezelni külső UV álló festékkel a kutyaházat, melyet fotó dokumetálásával bizonyítani is tud, amennyiben az említett festést és fotó dokumentációt elmulasztja a garancia érvényét veszíti.

A garancia érvényesítésének feltétele a számla illetve szállítólevél megléte, amely az értékesítés és a jótállás kezdetének napját is rögzíti.

Egyéb rendelkezések

A weboldal tulajdonosa fenntartja magának a jogot jelen Szerződés külön indoklás és értesítés nélküli megváltoztatására. A változást követően leadott megrendelés a módosított Szerződés elfogadásának minősül, nyomon követése a Megrendelő felelőssége. Az itt nem szabályozott kérdésekben a Felek a Polgári Törvénykönyv és a Távollévők között kötött szerződésekről szóló rendelet vonatkozó rendelkezéseit tekintik irányadónak.

2021. július 2.


ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Ha a www.szamelkutyahaz.hu weboldalon szeretne vásárolni vagy aktív felhasználójává válni, kérjük, figyelmesen olvassa el az alábbi Általános Szerződési Feltételeket, és csak akkor küldje el rendelését, ha minden pontjával egyetért. Köszönjük.

Alapvető rendelkezések

Az alábbi kereskedelmi feltételek a www.szamelkutyahaz.hu webáruházon keresztül távól megkötött szerződésekre vonatkoznak a weboldal tulajdonosa és a megrendelő között, a 102/2014. sz. fogyasztóvédelmi törvény alapján.

A szerződés tárgya

A távól megkötött szerződés meghatározza a szerződésben érintett felek – a weboldal tulajdonosa és a megrendelő – jogait és kötelezettségeit a www.szamelkutyahaz.hu weboldalon keresztül leadott rendelések kapcsán.

Szerződésben érintett felek

A szerződés a www.szamelkutyahaz.hu weboldal tulajdonosa, a Számel s.r.o. társaság és a szolgáltatást igénybe vevő felhasználó (megrendelő) között jön létre. A szerződés feltételei mindkét fél számára kötelező érvényűek.

A weboldal tulajdonosa:

Fogyasztóvédelmi felügyeleti szerv:

Reklamációk és panaszok benyújtásának helye:

A szerződés létrejötése

www.szamelkutyahaz.hu weboldalon keresztül leadott rendelés feltétele a jelen szerződési feltételek elfogadása.

A megrendelő által kitöltött rendelés elküldése a weboldal tulajdonosa által meghatározott feltételek szerinti szerződési javaslatnak minősül. A rendelés visszaigazolásával jön létre a szerződés.

A szolgáltatás leírása

www.szamelkutyahaz.hu weboldal kutyaházak, kiegészítők és alkatrészek értékesítésére létrehozott internetes áruház. Az egyes termékek részletes leírással rendelkeznek. A megrendelő a rendelés során választhatja ki a szállítási és fizetési módot.

Vásárlási folyamat

A weboldalon regisztráció nélkül is leadható rendelés. A termékek kategóriák szerint választhatók ki, a kiválasztott termék részletes információkkal rendelkezik.

A rendelés menete:

  1. Termék kiválasztása és a "Kosárba teszem" gomb megnyomása.

  2. A rendelés ellenőrzése és a szükséges adatok megadása.

  3. Fizetési és szállítási mód kiválasztása.

  4. Az ÁSZF elfogadása és a rendelés véglegesítése.

  5. A rendelés visszaigazolása e-mailben.

Fizetési módok

  1. Utánvét (készpénzes fizetés a futárnál).

  2. Készpénzes fizetés személyes átvétel esetén.

  3. Előre utalás (banki átutalással a Számel s.r.o. számlájára: ). 12096712-01584619-00100007 Raiffeisen Bank

    4. Kártyás fizetés:


    Az illetékes személy ezúton megerősíti, hogy a jelen űrlapon megadott adatok valósak és hiánytalanok, valamint megerősíti, hogy az űrlap kitöltése előtt elolvasta és elfogadja a fizetési kártyák elfogadására vonatkozó Általános Szerződési Feltételeket, amelyek a Szolgáltató weboldalán elérhetők el ( https ://www .globalpayments .sk /sk -sk /podpora /dolezite -dokumenty ). telefonon h


    A Global Payments sro, szervezeti egység, székhelye: Vajnorská 100/B, 831 04 Bratislava – Nové Mesto, cégjegyzékszám: 50 010 301, bejegyezve a Pozsonyi I. Kerületi Bíróság kereskedelmi nyilvántartásában, Po szakasz, 3016/B betétlap, az Ön támogatására feldolgozhatja az Ön azonosító adatait (név, vezetéknév) és kapcsolattartási adatait (e-mail, telefonszám, cím) abból a célból, hogy tájékoztatást nyújtson kereskedelmi partnerei termékeiről és szolgáltatásairól postai úton, telefonon/SMS-ben (automatizált hívások kivételével), e-mailben és egyéb elektronikus eszközökkel


    A visszavonása vagy korlátozása esetén személyes adatait visszavonása miatt továbbra sem dolgozzuk fel, azonban ez nem érinti a visszavonás előtti adatkezelés jogszerűségét. Az Ön fent emlí


    A hozzájárulással, az Ön személyes adatainak kezelésével, valamint az Ön jogairól és a felfüggesztés korlátozásának módjáról szóló további információk a Szabályzat aktuális verziójában található, amely elérhető a Global Payments weboldalán a GDPR szekcióban a következő linken: https ://www .glo.sk /s-sk /gdpr .

    Az űrlap kitöltésével Ön személyes adatai kezeléséhez, és megerősíti, hogy megismerkedett


Szállítási módok

Reklamációs szabályzat)

  1. Bevezető rendelkezések

    • Az alábbi feltételek a weboldal által nyújtott szolgáltatásokra vonatkoznak.

    • A weboldal üzemeltetője fenntartja a jogot az ÁSZF módosítására.

  2. Megrendelés folyamata

    • A vásárlás online felületen keresztül történik.

    • A megrendelés a visszaigazolással válik kötelező érvényűvé.

  3. Fizetési feltételek

    • A fizetés banki átutalással, bankkártyával vagy egyéb meghatározott módon történhet.

  4. Szállítási feltételek

    • A szállítási határidő általában 3-5 munkanap.

    • A szállítási díjak a megrendelés folyamán jelennek meg.

  5. Elállási jog

    • A vásárló 14 napig jogosult elállni a szerződéstől indoklás nélkül.

    • Az elállási szándékot írásban kell bejelenteni.

Reklamációs Szabályzat

  1. Reklamáció benyújtása

    • A reklamációt írásban kell benyújtani e-mailben vagy postai úton.

    • A reklamáció tartalmazza a vásárlás igazolását és a probléma részletes leírását.

  2. Reklamáció elbírálása

    • Az üzemeltető 30 napon belül köteles elbírálni a reklamációt.

    • A reklamáció elfogadása esetén a vásárló javításra, cserére vagy visszatérítésre jogosult.

  3. Garancia

    • A termékekre a jogszabályok által meghatározott garancia érvényes.

    • A garancia nem vonatkozik a nem rendeltetésszerű használatból eredő hibákra.

  4. Viták rendezése

    • Az esetleges vitákat a felek megpróbálják békés úton rendezni.

    • Amennyiben ez nem lehetséges, a jogvitákra a helyi bíróság illetékes.

Ezen feltételek elfogadása a vásárlás feltétele.